Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2007 20:44 - Малка нощна лудница
Автор: dreadknight Категория: Забавление   
Прочетен: 3350 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 05.04.2007 20:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Днешното изданиe на един български всекидневник беше толкова препълнено с интересни неща, че не издържах на изкушението да вмъкна и моя коментар между редовете. Ще се въздържа от пояснениея кой беше вестникът и т.н. за да не ми почука ГДБОП на вратата, но вие понеже сте интелигентни хора вероятно ще се досетите по уникалниата граматика на заглавията.

На първа страница, както си му е редът, оставам стъписан (каквато изглежда е надеждата на главни редактор) от огромно заглавие за предстоящи анкети в аптеките. Те ще са нещо като "Стани богат" като топ наградата е да се сдобиеш с така бленуваното хапче за главоболие, да речем, след като 5 минути прилежно си отговарял на въпросите на аптекаря, стоически подтискайки напиращата болка и отблъсквайки подмолните атаки в гръб на опашката за теб. Браво, така се прави! За какво са ни лекари, дайте по един въпросник. Само ми е любопитно какво ще ме питат като си купувам презервативи и дали ще ми кажат - "Не, тези не са за вас, Вие искате онези, оребрените"...

Подсмихвайки се на тази мисъл отгръщам на втора страница и се втрещавам. Там, също посмихвайки се, началникът на КАТ към СДП (както услужливо ме уведомява тексчето под снимката) ми показва среден пръст. За да не помислите, че си въобразявам, ето: 
image

Става ми още по-весело като научавам, че КАТ ще въведат драстичен контрол на пътя от днес до края на Април. Малко ми е любопитно контрола досега какъв беше (очевидно никакъв ако съдя по сцените, на които съм свидетел всеки ден) и след края на месеца пак ли ще се върнем към старото положение (едно стимулиращо "ДА" за тебе...). Следва подробна статистика, която явно цели да ме убеди, че КАТ си гледат на работата серизно, но само ми навява мисли, че тия хора се преживяват като статистици и само ходят да броят труповете пост фактум. Някъде по средата мярвам и задължителното мнение на полицията, че 93% от катастрофите са по вина на шофьорите. Ми да, като отчаяно се опитвам да избегна огромния кратер на пътя нищо чудно да се срещнеме с колегата шофьор отсреща щото и той се бори с неговия. 
Очарователни са и усмивките на депутатите слагащи на своите СЛУЖЕБНИ коли стикерчетата с веселото скелетче и разполагащи се удобно на ЗАДНАТА СЕДАЛКА. Колко мили хора, народни, тц-тц...

Следваща страница, следващо бисерче. Моля:
image
Заради лошото качество ще поясня, че това не е събрание на съюза на пенсионерите, а пленарната зала на НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ в работен ден. Депутатите (до колкото ги има) са станали на крака да почетат паметта на загиналите деца от река Лим. Трудно се вижда, но аз ги броих. ако приемем, че се виждат 75% от залата то присъстващите са не повече от 35-40 души. Ама картите са повече, а от долното заглавие научаваме, че хората си гласували 12 дена ваканция (наще са има-няма 4) от 6 до 18 април. ФОРМАЛНО обаче ваканцията им е до 15-ти защото има изискване ваканцията им да не е повече от 10 дена. Ама те все пак ще си почиват до 18, какво като не им е позволено. Тук няма какво да коментирам...

Мимиходом отбелязвам, че сме питали САЩ за тъмното минало на Бойко Борисов. Няма смисал, бе. Питайте който и да е софиянец.

Чета си, радвам се на студента, чийто колеги са достатъчно добри хора да му дарят кръв и цъкам с език на това, че "Главата сменя Очите в Бургас". Тия вече ми станах скучни, то се видя, че колкото и да се изписа за тях, МВР няма желание и пръста да си мръдне по въпроса, а и е подходящо стимулирано. Замислете се, докато не пострадат случайни граждани на клането между групировките се гледа като на някакъв вид спорт. Даже вървят и залагания, койт ще е следващият и как ще умре. Знам си, че и на Главата и на Очите мозъкът им скоро ще види бял свят и затова не се притеснявм. Не се притесняват и от МВР. Те също са наясно с това, а и си имат по важна работа - пиратството. Аууу.....

Имоти, некролози, филми и... опа! Българи в Лондон. На палатки. В Хайд парк. Е защо така бе мили сънародници? Това там да не е България? Но подлото червейче на балканското ми самочувствие напира ли напира гледайки снимките и четейки, че след тях остават само найлончета, кашончета, отпадъчета, говънца и т.н. Това последното не го пише ама нали и те са хора.  Какви последователи на нашата култура са. Истински българи. И румънци. А англичаните мирно и възпитано ги канят да напуснат, като дори им предлагат да им платят билетите. Наште обаче - НЕ! Тия ще им казват какво да правят. Че нали са си намерили прекрасен парк с южно изложение, времето се затопля... Е, западняците може да са всякакви, но не съм чул за нито един от тях, който да отиде да проси и да се прави на идиот в чужда страна. 

БЕЗ КОМЕНТАР: 
image
Егати хората. 

После пък шефа на съдийската комисия се опитва да ме убеди, че чуждите съдии също грешали. Да, ама не по 15 пъти на мач, драги ми Смехурко. 

И за десерт - актуални новини от актуалната напоследък къща в полите на Витоша. Здравко "консумирал" брака си. Тая дума откъде я изкопаха, дееба? Тоя да не я е ял, бе? Но какво да си говорим - мутра жени двама селяни в национален ефир, а на сватбата им танцуват циганин травестит и чалга клонинг. 

Лека вечер, до следващия път...




Тагове:   малка,   лудница,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fugitive - Хаха,
05.04.2007 21:20
пропусна снимките с дробовете на пушачи на стр. 6, ако говорим за същия "вестник".
цитирай
2. dreadknight - Изглежда не е същия, на шеста стр...
05.04.2007 21:26
Изглежда не е същия, на шеста страница има само някакви касапници и изпозастреляни хора. И едно дете с твърде палави ръце.
цитирай
3. fugitive - Е,
05.04.2007 21:39
значи е другия ежедневник на същия издател ;) То общо взето е все тая...
цитирай
4. injnina - Отказах се да чета вестници...
05.04.2007 22:22
преглеждам новините в Интернет или по ТВ, или като пътувам- по радиото. Нямам толкова време за вестници. Ако остане до мен ще фалират. Сигурна съм! Ако купя в-к все се случва нещо спешно и чак вечерта мога да го отворя.
Затова не се ядосвам с простотии. Ще кажеш, че съм аполитична? Не- гласувам най-редовно!
Лека вечер. Поздрав най-сърдечен!
цитирай
5. sexibomb - kvartalnniq idiot
07.04.2007 13:10
zdravei! obiknoveno nito pi6a noto 4eya takuv tip ne6ta no ti go priznavam - mnoog si dobar.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dreadknight
Категория: Технологии
Прочетен: 85438
Постинги: 14
Коментари: 76
Гласове: 202
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031