Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2007 02:30 - Трудни времена
Автор: dreadknight Категория: Други   
Прочетен: 2561 Коментари: 5 Гласове:
0



Гледах един филм тази вечер. Филм, който толкова дълбоко ме трогна, че за момент заглуши собствените ми самосъжаления. Защото на неговия фон моите проблеми избледняха като пламъче на свещ по пладне. Филм за приятелството и изкупените грехове. Невъзможно е да го опиша, кощунствено е да го преразказвам. Напоследък рядко се срещат такива филми. Болезнено истински. Планително красиви в грубоста си и мрака, който струи от тях. Реални до степен на отрицание. 
Седях си след края, финалните надписи отдавна се бяха изнизали, а в главата ми отекваха задъханите слоав на един мъж, умоляващ най-добрия си приятел да му тегли куршума за да не се мъчи. Да го спаси от болката на раните му - тези на плътта и на душата. Пред очите ми е и най-истинската, искрена и човешка прегрътка, която някога съм виждал на малкия екран. Толкова бленувана предвид случващото се, че едва удържах желанието да се обадя на приятелката си и да и кажа, че я обичам. 
Съзнавам, че това едва ли са типичните думи на мъж, гледал филм и, че не съм споменал заглавието на филма. Няма и да го направя. Не знам защо. Може би не искам това да се превърне в някакво подобие на ревю, реклама или нещо подобно. Няма да го направя и защото ме е страх, че не всеки би го разбрал или поне приел по начина, по който го направих аз. 
Този филм е... как да кажа, твърде труден за осмисляне. В него всеки може да види нещо за себе си, останало недоловимо за останалите зрители. Да открие собствената си минутка мрак и да я попие, отдавайки се на кошмарите или мечтите, които свързва с нея. 
Мен лично ме накара да се замисля за живота в най-общи линии. Как тече покрай мен, мокри пръстите на краката ми, които плахо съм топнал в плиткото и носи пъстра пяна на повърхноста си и за мътните и дълбоки води под нея. Колко лесно добрите помисли могат да се превърнат в котвата, която те дръпва надолу в ледените води. Колко лесно любовта се превръща в омраза, желанието в антипатия, успеха в пълен провал...
Колко от вас са изпитвали тези неща в живота? Този филм е за тези хора... 

 




Гласувай:
0



1. zarkova - Само не разбрах защо е трябвало да се ...
04.05.2007 10:43
Само не разбрах защо е трябвало да се въздържаш да не се обадиш на любимото момиче и да му кажеш че го обичаш?!
цитирай
2. dreadknight - Беше 1 през ноща.. :)
04.05.2007 14:43
Беше 1 през ноща.. :)
цитирай
3. vivere - Please
05.05.2007 18:24
Кажи кой е филма..много ме заинтригува...може и тайно ;))
цитирай
4. dreadknight - Погледни заглавието. . . "...
05.05.2007 20:12
Погледни заглавието на поста...

"Harsh Times"
цитирай
5. clio - :)
06.05.2007 14:46
Наистина невероятен филм. Повече нямам какво да кажа.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dreadknight
Категория: Технологии
Прочетен: 86085
Постинги: 14
Коментари: 76
Гласове: 202
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930