Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2007 23:26 - Аз съм ПИРАТ!
Автор: dreadknight Категория: Други   
Прочетен: 8068 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 14.03.2007 00:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Днес личната ми вселена беше разтърсена от едно откритие за моята личност, което ми подейства като удар с тухла по главата. Днес най-сетне моята особа се сдоби с прозвище, усилията ми се увенчаха с успех (макар и не в посоката, която исках) и аз осъзнах какъв съм всъщност.

АЗ СЪМ ПРЕСТЪПНИК!!! Точно така, дами и господа, не бягайте, не хапя. Аз ГРАБЯ и КРАДА! Противозаконно отнемам чужда (интелигентна) собственост за моя облага. Аз съм ПИРАТ!

Не плавам с черен кораб из моретата, а кръстосвам с браузъра си из нета, крадейки музика, плячкосвайки филми и отвличайки игри. Прекрасните метъл парчета, успокояващи в този момент разкъсваната ми от срам душа, са нарушение на закона от моя страна, защото не съм се разделил с 30 лв. за да имам правото да ги слушам. Няма право да пиша тук, защото не съм платил за Word-a на компютъра си. Всъщност нямам право и него да използвам защото операционната му система не ме е лишила от 650 лв. за да имам завидното щастие да се наслаждавам на пракрасните прозорци в червени нюанси, винаги когато тя "забие", съвършенна ми ненагледна!

Вместо да подкрепям чуждите компании и техните алчни апетити, техните представители в България, които са дори по-алчни, аз имам наглоста да се възползвам от БЕЗПЛАТНИЯ софтуер за сваляне на информация от мрежата, разпространявана от моите братя по плячкосване. 

Днес разбрах, че дълбокоуважавания от мен тракер zamunda.net е бил "посетен" от полицията, в частност ГДБОП начело с изобщо-неуважавания-от-мен Явор Колев. Човек, изпълнил ме с дълбоко отвращение от институцуята в България, призвана да се бори с престъпноста. Който при всеки удобен случай се заканва от екрана на нас, на мен, на теб, на вашите и нашите, че ще ни прибере на топло, защото ние сме ПРЕСТЪПНИЦИ. А тези, които продават необезпокоявани сваления от Интернет софтуер на Славейков не са престъпници, те са честни търговци, мдаа. 

Е, господа, имам да ви кажа нещо. Използвам моя блог като платформа, от която да ви кажа какво мисля за вас с искрената надежда поне един от цялата ви прогнила система да може да чете. 

Аз не съм престъпник, драги ми Колев. Престъпник е зетя на полицейски я шеф на един малък български град, който пиян уби на място с колата си момче и момиче на 18 години и се измъкна с 3 години условно. Престъпник е и другия твой колега, който също пиян застреля в гърба 16 годишно момиче. Такъв е и онзи твой другар по служба, убил на място семейство в Дружба 2 и избягал от местопрестъплението. Примерите са много, но ти понеже си интелигентно момче вече си схаванал смисъла, нали Колев? И вместо разпалено да ми обясняваш как съм ощетявал "твоята" България с действията си, се замисли как ТИ ощетяваш моята България с бездействието си и неспособноста (или нежеланието си) да спипаш онези, който наистина извършват престъпления в мрежата - търговци на плът, предлагащи стоката си направо от първите страници на известни сайтове, педофили, изграждащи цели мрежи за разпространение на детски снимки... 

Трудно е, знам. Не е като с петима тежко въоръжени командоси да нахлуеш в дома на млад администратор. Публична тайна е и колко се плаща от известни компании, ощетени по някакъв начин от свободния трансфер на информация на полицията за показните и "сплашващи" акции срещу големи сайтове. 

Аз не съм престъпник, Колев. Не е престъпник и бащата, който сваля анимации за синът си, нито пък студента, който има да пише дипломна работа, но няма 1000 лв. за Office. Престъпник е полицая взимащ подкуп от пиян шофьор. Аз съм потребител на МРЕЖАТА! И като такъв, поне докато живея в страна претендираща за много демократична, имам пълното право да се възползвам от всичко, което тя ми предлага. И НИКОЙ!!! няма право да ми забранява да сваля филм, музика или игра, щом тя се предлага за свободно сваляне от който и да е било сайт. Защото, драги Колев, ти май си проспуснал да отбележиш съществуването на mininova, piratebay и т.н. Дори да стане невъзможното и българските торент тракери да паднат, аз ще продължа да свалям, свалям, свалям... Както и те. Както и ТИ!!!


DeMonica, горд потребител на linkos.bg и arenabg.com


P.S. Айде сметни колко филма са 6 TB....




Тагове:   пират,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vkolev22 - The Jolly Roger
13.03.2007 23:31
<thumbright>!
цитирай
2. andreytcho - И аз съм пират :))
13.03.2007 23:36
с едното око нещо става.....
ръката ми е като ръждясала вилица
а бирата е с много захар и главата ме боли

как ще карам тоя кораб у моя сън не знам
цитирай
3. dreadknight - Сега ми хруман, че като ще ни наричат ...
13.03.2007 23:39
Сега ми хрумна, че като ще ни наричат "пирати" не е зле и ние да захапем кинжала с уста, да грабнем чифт пищови и да започнем да грабим най-сетне както си трябва. Защо ще се лигавим с някакви си виртуални байтове и битове?
цитирай
4. nakom - уелкъм приятелю
13.03.2007 23:40
прекрасно казано.да го духа великата компания за филми.интернета е бездънен и пълен както с акули така и с делфини.
цитирай
5. krs - Направо ме жегна в сърцето...
14.03.2007 00:46
Ебати, осъзнах, че приятелите ми са рецидивисти... За себе си ще замълча, но смирено ще сведа глава и ще се изчервя колкото мога...
Всички сме за затвора, еййй....
цитирай
6. copycat - ---
14.03.2007 10:54
Лошо е че си престъпник, още по-лошо е че се горедеш с това. А най-лошото е че раздаваш присъди, след като ти самият заслужаваш една.
цитирай
7. dreadknight - Нещо не си прочел внимателно, пр...
14.03.2007 15:00
Нещо не си прочел внимателно, приятелю. Аз не се смятам за престъпник, плюя на тези, които ме наричат такъв без да е доказано от което и да е международно законодателсво, че съм такъв и, че хората като ме са такива. Раздавам присъди, което е и мое право стига да не задължавам някого с това и ми се иска да знам каква присъда залужавам аз според теб?
А колкото до гордоста ми от това, което правя. Мда, тука си прав, гордея се, че мога да спестя 70 лв. от една игра (примерно) и да ги вложа в нещо по-полезно като образованието си, да речем.
цитирай
8. boyoto - Поздрави
14.03.2007 18:20
от един също така съгрешил пират...
цитирай
9. анонимен - nqma kak da gi smetne prekaleno e ...
14.03.2007 21:47
nqma kak da gi smetne prekaleno e maloumen tupata kuka
цитирай
10. zarkova - Само за протокола - убийството на ...
15.03.2007 16:44
Само за протокола - убийството на семейството беше в Дружба 1 и за съжеление мисля, че убиеца е все още на свобода. А относно пиратството-НА ЕДИН КОРАБ СМЕ :-)))))
цитирай
11. анонимен - 5pri
17.03.2007 02:13
Като сме пирати, дайте да го вземем на абордаж това правителство, стига е мърсило океаните с жалкото си съществувание!
цитирай
12. анонимен - . . . . . . . и ботилка с ром. За съм от...
20.03.2007 17:48
....... и ботилка с ром.
За съм относно правителството МНОГООООООООООООООООООООО вереме го търпях ме.
цитирай
13. анонимен - ПИРАТ No: 98565214458965241 /на 65551*10^65559 се препълва буфера/
20.03.2007 23:51
БРАВО ТОЯ БЛОГ НАЙ МЕ ИЗКЕФИХТЕ ... СЛЕДЕТЕ В НЕТА СЪЗДАВА СЕ БЪЛГАРСКА ПИРАТСКА ПАРТИЯ

ПИРАТИТЕ: "ЩЕ СЕ ИЗБЕРЕМ ЩЕ ВЛЕЗЕМ В ПАРЛАМЕНТА И ЩЕ УЧАСТВАМЕ В ПОПРВКИТЕ НА ЗАКОНИТЕ ЗА АВТОРСКИТЕ ПРАВА" ЩЕ ЗАЩИТИМ НАЩЕ ИСКАНИЯ А НЕ НА МАЙКРОСОФТ СОНИ-МЮЗИК И ВЕЛИКИТЕ ХОЛИВУД.

ТАМ КОЛЕГИТЕ ПИРАТИ СА В ПАРЛАМЕНТА

Швеция. Заради The Pirate Bay Швеция непрекъснато усъвършенства законодателството, има санкционирани, потребителите отговарят с пиратска партия.


АКО СТЕ ЗА ..НА МИТИНГ АКО СТЕ ПРОТИВ ДРАСКАЙТЕ СИ НЕ НИ ПРЕЧИТЕ

ПОСЛЕДНОТО ИНФО ЗА МИТИНГА: 24.03.2007, 17:00 - събота, в Южен парк

следете за промени на www.zaminda.net след комунизма Властта си прай каквото си иска, очаквайте да ни пратят и на луната да протестираме
цитирай
14. sashetu - ...
21.03.2007 19:55
Така, така! По-добре и от мен си написал мислите, които ми се въртят в главата!
Аз също съм още една съгрешила пиратка... :Р!
цитирай
15. dreadknight - Радвам се, че тука сме все сродни ...
22.03.2007 22:54
Радвам се, че тука сме все сродни души :)
цитирай
16. dreadknight - Радвам се, че тука сме все сродни ...
22.03.2007 23:01
Радвам се, че тука сме все сродни души :)
цитирай
17. sashetu - :))
22.03.2007 23:04
И аз.. :)
цитирай
18. анонимен - ДОКОГА ?
24.03.2007 18:54
КЪДЕТО И ДА ТЪРСЯ СЪМИШЛЕНИЦИ ВСЕКИ ПЛАХО СЕ ИЗМЪКВА ПО ТЕМАТА БЪЛГАРСКА ПИРАТСКА ПАРТИЯ

!!!! СТРАХ !!!

предлагам сериозна кампания за напиране на съмишленици за пиратско движение което ще последва създаването на БЪЛГАРСКА ПИРАТСКА ПАРТИЯ
цитирай
19. анонимен - нийй ще станем милиони :))
24.03.2007 18:57
Заинтригуваните от http://www.pirate-party.us/ са много и само в първите няколко дни от съществуването на сайта са отчетени около 100 000 посещения.

Политическо движение, което се нарича Пиратска партия, се появи в САЩ, съобщиха американските медии. Организацията е учредена от докторанта от Университета в Джорджия Брент Алисън, който твърди, че е бил вдъхновен от почина на "колегите" от Швеция.

В прокламацията на партията се посочва, че основателите са решили да "излязат на светло" след неотдавнашната полицейска акция срещу Pirate Bay. Торент-тракърът възстанови работа миналата седмица и това даде повод на американската Пиратска партия да пуснат своя сайт. Заинтригуваните от http://www.pirate-party.us/ са много и само в първите няколко дни от съществуването на сайта са отчетени около 100 000 посещения.

Между шведската Piratpartiet и американските им "съпартийци" обаче има разлики. Докато първите настояват за отмяна на всички нематериални авторски права, американските "пирати" твърдят, че "кардинално ще реформират закона за интеллектуалната собственост и завинаги ще премахнат патентното право". Представителите на Пиратската партия настояват, че MPAA (Американската асоциация на кинокомпаниите) и RIAA (Американската асоциация на звукозаписните компании) забавят технологичния прогрес и нарушават гражданските свободи.

Американската Пиратска партия е била регистрирана официално на 6 юни.
цитирай
20. анонимен - Пиратски интернационал. Декларация на принципите
24.03.2007 20:06
По света има вече цели 19 пиратски партии! Вижте сайта на Пиратския интернационал: http://www.pp-international.net/
Конкретни предложения за БПП (Българската пиратска партия)? Декларацията на принципите на шведската пиратска партия може да бъде добра основа: http://www2.piratpartiet.se/international/bulgaria
цитирай
21. анонимен - съмнявам се
24.08.2011 18:16
За съжаление съмнявам се, че всички, които пишете тук сте "честни" пирати. Натъквам се напоследък на ново явление в мрежата - "свободната" Р2Р мрежа започва да иска пари!!!!! Как е възможно това? Ами проверете! Потърсете например филма Johny English Reborn 2010.... Доколкото знам пиратите взимат от богатите, за да дадат на бедните... не е ли под достойнството им да крадат от богатите за да трупат още по-големи печалби от бедните??? С какво се различават тогава от тези, срещу които "се борят"?!?

Аз също съм пират.... но щом стигна до такова нещо "един SMS е 2.40" за да изтегля не особено популярен филм от торент мрежата...... нямам думи.... бих започнал да ви псувам наред, ако не бях един от вас.....

но никога не бих ви поискал пари.....


ако все пак някой има този филм, нека ми прати връзка за изтугляне на bobo@gyuvetch.bg

благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dreadknight
Категория: Технологии
Прочетен: 86088
Постинги: 14
Коментари: 76
Гласове: 202
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930